Alla inlägg den 14 april 2012

Av Julia - 14 april 2012 13:32

Hej!

Äntligen helg, skönt. Igår träffade jag Lina den fina och var ute och gick med henne och hennes hund Diaz. Gulligare hund får man leta efter. Det var till och med ett par som frågade vilken ras han var och så vidare.
När vi varit ute och fårr den dagliga dosen sol gick vi hem igen.
Vilade oss och snackade en massa skit som vanligt för att sen gå till biblioteket för att titta på alla duktiga poeter som tävlade om en plats i SM i poetry slam. Alla var jätteduktiga!

Trodde inte att det skulle dra såå mycket folk, men det var ganska mycket människor där. Mindre kul tycker jag, även om det är skitbra att det finns något som drar Landskronabor ut ut husen iblad. 


Idag hoppas jag på att kanske kunna dra med lillasystern på Titanic i 3D... HOPPAS DU LÄSER DETTA! 


Nej.. nu ska jag ut och träna sen blir det städning och annat nödvändigt.


psst, måste passa på att tala om att jag älskar Effy Stomes ifrån Skins UK.

     



Heeeeeejdå. 
 

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards