Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Julia - 9 mars 2012 18:26

Hallå! 


Äntligen fredag eller vad brukar man säga? Har längtat hela veckan till den här dagen. För nu är det ju fredag som sagt. 
Jag har inget snt viktigt att skriva om idag som de två senate dagarna. Det har jag mest kommit på eftersom jag inte velat prata om mina dagar den här veckan. Önskar att nästa vecka också hade passerat förbi redan. Usch ja.. fasar inför det.
MEN, nu är det ju faktiskt en fredag här mitt framför mig. Vad deppar jag över då? Ja, svara på det nu Julia.
Jag kan inte.

Men jag kan berätta vad jag ska göra ikväll! Nu ska jag föra allt man måste gör innan man ska lämna hemmet sen ska jag ta bussen ner till Maddes, ett fik/"uteställe" i Landskrona. De har nämligen en mycket speciell gäst idag - Kung Henry Bowers! Ska bli ganska fett att se honom faktiskt. Har ''pluggat'' in mig på hans sätt att skriva och uppträda under denna veckan och vad jag sett så är han grym. 

Nej, nu ska jag göra mig färdig som sagt. Hoppas att det blir en bra kväll, det kan behövas.
Nu ska jag lägga upp lite musik som vanligt.



P E A C E .  

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards