Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Julia - 5 mars 2011 14:12

Hejsan!

Jag har inte bloggat på år och dagar känns det som.


Jag var i Thailand mellan den 16 Februari och 3 Mars och innan dess har jag inte orkar blogga. 


Förra gången jag bloggade så skrev jag att livet inte riktigt ville samarbeta.. Nu är det krig. Låter ganska episkt att kriga mot sitt liv? Men det är i alla fall så det känns just nu. 


*Galet mycket stress.

* Skolan.. ja jag behöver ju inte säga mera.

* Besvikelse.
* Ångest.


Ibland låter det nog som att jag bara klagar hela tiden, fast jag bryr mig inte så mycket om det. Det får vara så då. 


Igår natt sov jag hemma hos Martyna och ikväll ska jag sova hos Alexandra. Underbart! 

Utan er, mina vänner skulle jag aldrig klara mig. 

När det blir för jobbigt så bara finns ni där för mig och det är jag så himla tacksam för. 

Det är rörigt nu, minst sagt men det blir bra så länge jar har er vid min sida. <3 


calle arvidsson, jag älskar dig. 

det är mycket skit nu, men allt kommer att ordna sig. 

glöm aldrig att jag kommer att älska dig till döden tar mig. 





Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards