Alla inlägg den 6 november 2011

Av Julia - 6 november 2011 19:10

Hejsan!
Jag måste bara få detta sagt: SÖNDAGAR ÄR SÅ TRÅKIGA!


Bloggar lite när jag känner för det och idag är det söndag och jag har tråkigt. Då går det utmärkt att blogga. 

Jag har haft en välförtjänt höstlov jag har levt som jag har velat! 

Jag, Julia och Amandra började förre fredagen med att vara på filmkväll hos Mia-Sara, väldigt trevligt! Tack för den kvällen!
Kvällen efter det begav jag mig tillsammans med Jocke hem till Mimmi på Halloweenfest - det var också trevligt. Den tackar vi för!
Sen har det bara rullar pååå.. 
I onsdags beslöt jag mig för att sova hos Alexandra i 2 dagar. Vi åkte till väla, kollade på film, vi var ute och drack äckligt vin med trevligt sällskap. Underbara dagar! 
Dom tackar vi också för. 


Igår var jag på Center Syd med mamma och jag kan säga det att jag kommer inte gå i en affär på tre år nu så trött jag är på det! Men jag behövde ny jacka och träningsskor så det var väl lika bra att jag hängde med på det. 

Nu är jag aningen trött och skulle behövt ett lov till men så mycket kan man inte begära av livet när det varit ganska schysst mot mig den här veckan. 

Idag har det varit barnkalas fem 9-åriga killar har levt loppan i huset och det har man verkligen märkt. 
Men varför klaga när man får gratis mat från McDonalds? 

Idag har jag bara lyssnat på en massa musik och myst. Druckit lite energidricka och sånt.. ibland tycker jag om livet. 


äh, vem bryr sig?




   CIAO!

Presentation


★ J U L i A

Omröstning

Vad föredrar du en fredagkväll?
 Hemmakväll
 Utekväll
 Hemmafest

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards